هشتگ فروش

صفر تا صد فروش در اینستاگرام

خب حقیقت اینه که در فروش گفتن تاریخچه و حاشیه به درد شما نمی خوره. چون شما اومدین این مقاله رو مطالعه کنید تا بتونید مشتری بیشتری جذب کنید و بالطبع در پی اون درآمد بیشتری بدست بیارید. پس بریم سر اصل مطلب…

قضیه از اونجایی شروع میشه که اغلب افراد به خاطر جذابیت شبکه های اجتماعی، همراه شدن با موج مردمی و استقبال از یک شبکه همه گیر و یا دلایل تجاری و یا شخصی، یک پیج اینستاگرامی راه اندازی و چند پست بارگذاری می کنند. حالا ممکنه این پستها مربوط به رویدادهای روزانه شان و یا تصاویر محصولاتی باشد که در تجارتشان می فروشند. اکثر افراد فکر می کنند همه چیز راه اندازی پیج است مثل خیلی از کسب و کارهایی که بدون هیچ طرح و نقشه قبلی راه اندازی میشود و پس از مدتی صاحب کسب و کار متوجه میشود در منجلاب بزرگی گیر کرده که نه راه پس دارد و نه راه پیش. حالا خوبه که برای راه اندازی پیج هیچ سرمایه گذاری ای لازم نیست اما همه چیز که پول نیست. بزرگترین سرمایه شما زمان و انرژی هست و برای انجام هر کاری در زندگی بهتره یک طرح داشته باشیم تا هدفمند و درست جلو بریم.

پس قدم اول اینه که یک طرح برای پیج اینستاگرامتون طراحی کنید یعنی بدونید که

  1. هدفتون از راه اندازی این پیج چیه؟
  2. قراره چه کاری توی این پیج انجام بدین؟
  3. روش های فروش و بازاریابی شما چه خواهد بود؟
  4. میزان سرمایه گذاری شما چقدر خواهد بود؟
  5. بودجه شما از کجا تأمین خواهد شد؟
  6. بازه زمانی طرح چقدر است؟
  7. تا پایان بازه زمانی تخمین شما برای جذب مخاطب و افزایش فروش چقدر خواهد بود؟
  8. طرح بازاریابی شما چیست؟ با جزئیات آن را طراحی کنید.
  9. پیش بینی شما برای قدم بعدی یعنی پایان این طرح چیست؟

ممکنه از راه اندازی پیج شما مدت زمان زیادی گذشته باشه اما مهم نیست، همین حالا بشینین و پلن پیج خودتون رو طراحی کنید تا متوجه بشین کجای مسیر قرار دارید.

حتی اگر نمی دونید چطور این کار رو انجام بدین بهتره با یک مشاور صحبت کنید. میتونید از طریق اکانت زیر هم با سارا احسانی کوا صحبت کنید.

https://instagram.com/academy123foroosh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *