چگونه با افراد سرشناس ارتباطی ماندگار برقرار کنید؟ (۵)

خب این آخرین قسمت از سری مقالات در رابطه با «چگونگی برقراری ارتباط ماندگار با افراد سرشناس» است. ادامه این موضوع و مطالب کامل آن را قول خواهم داد در یک رویداد کارگاهی در سال ۹۸ ارائه کنم و فیلم آن را در سایت در اختیار علاقه‌مندان به موضوع قرار دهم.

آخرین مبحثی که می‌خواهم مطرح نمایم این است که در ارتباط با اشخاص سرشناس بر اساس آنچه در مقاله اول گفتیم اهدافتان مشخص باشد و بدانید از این ارتباط چه می‌خواهید اما نکته اینجاست که خواسته شما بهتر است در راستای یکی از اهداف شخص سرشناس باشد. بگذارید با مثالی نکته را واضح‌تر شرح دهم. فرض کنید شما محقق هستید و برای تکمیل تحقیقات خود نیاز به ارتباط با فرد سرشناسی دارید که در یکی از ارگان‌های دولتی بزرگ کشور مشغول است و پست بسیار مهمی دارد. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در کنار تحقیقات اولیه راجع به شخص موردنظر، از آخرین پروژه‌ها و یا پروژه‌های نیمه‌تمام و رهاشده سازمانش کسب اطلاع کنید و با پیشنهاد هم‌راستایی هدف شما با فلان پروژه سازمانش اقدام نمایید. در این صورت او وجه مشترک بهتری میان خودش و شما می‌یابد و این تصور زیبا در ذهنش جلوه‌گر خواهد شد که حضور شما موجب برداشتن باری از روی دوش او و یا ایجاد یک رشد در روند کار خودش و یا سازمانش خواهد شد.

می‌بینید به چه جاهای خوبی در برقراری ارتباط رسیدیم و چقدر زیباست که این را به شخص مقابل انتقال دهید که حضور شما موجب دلگرمی او است. اگر بتوانید مسئولیت‌هایی که تعهد می‌کنید را به‌درستی و دقیق انجام دهید که او بتواند روی شما حساب کند که عالی‌تر هم خواهد شد. ادامه این روند دقیق به‌جایی ختم می‌شود که شما به‌عنوان یکی از اعضای دائمی شبکه ارتباطی او تبدیل خواهد شد.

اگر نکاتی که در این پنج مقاله مطرح کردم و شرح دادم را درست و با دقت به کار ببندید شاید حدود بیش از ۶۰ درصد مسیر را طی کنید. امیدوارم در مسیر برقراری ارتباط با اشخاص سرشناس موردنظرتان پیروز باشید.

درصورتی‌که بخواهید از مشاوره‌های تخصصی در این رابطه و یا در رابطه با فروش، بازاریابی و یا کارآفرینی و کسب‌وکار بهره‌مند شوید می‌توانید با تلفن ۰۱۱۴۴۲۷۵۰۹۹ تماس حاصل فرمایید.

معمولاً مشاوره‌ها مسیری دائمی و شیرین دارند که در آن هرگز شما را رها نخواهم کرد و تا مقصد نهایی با شما همراهی خواهم کرد.

پیروز باشید.

مقالات قبلی در رابطه با همین موضوع را از دکمه های زیر مطالعه فرمایید.

مقاله ۱

مقاله ۲

مقاله ۳

مقاله ۴

سر زدن به فروشگاه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *